czwartek, 22 maja 2014

Skandal w Ruchu Narodowym

Dziwna sprawa. Przez pewien czas cholernie mocno lubiłem Ruch Narodowy. Byłem nawet zdecydowany, aby zagłosować na nich w nadchodzących wyborach. Kij w to, że mieli kiepskie spoty wyborcze, że ich program nie pasował mi tak bardzo, jakbym chciał. Już nawet chuj w tę tęczę w Warszawie. Ostatnio dostałem od pewnego informatora coś, co sprawiło, że niemal na 100% zagłosuję na KNP, a nie na RN właśnie. Pragnę zaznaczyć, że nie jestem lewakiem, więc jeśli w komentarzach będziesz chciał mi nawrzucać od czerwonych szmat, to sobie już teraz oszczędź, czytelniku.

RN trzyma sztamę z ONR. To ogólnie znany fakt. Samo to ugrupowanie nie ma zbyt dobrej passy w mediach z wiadomych powodów - neonazizm. Nie mówię w tym miejscu, że wszyscy tam są naziolami, wypisują 88 na murach i zawsze zamawiają 5 piw, nawet jeśli nie są w knajpie. Sam znam kilka osób należących tam i to cholernie mili kolesie, którym los państwa nie jest obojętny, co się chwali. Sam nawet widziałem w Gdańsku grupę porządnych chłopaków, którzy w ostatnią rocznicę powstania warszawskiego stali z polskimi flagami koło pomnika w okolicy Długiego Targu tuż obok starych i zasłużonych weteranów wojennych. Props. Więcej - wysunę nawet tezę, że mimo tego, co się powszechnie mówi, neonaziści, czy raczej, jak wolą sami siebie subtelnie określać, narodowi socjaliści (czy to nie robi z nich lewaków?) stanowią mały ułamek członków tej organizacji. Wygląda na to jednak, że najgłośniej krzyczą i dlatego też są zauważani przez media i przeciętnego Kowalskiego.

Daleko jestem od nazywania narodowców nazistami - wszak sam jestem narodowcem. Smutnym faktem jednak jest, że niektórym ludziom się pojebało w głowach i, mając widocznie wrażenie, że robią coś dobrego dla kraju, odwołują się do sukinsyna, który chciał nas zetrzeć z powierzchni Ziemi. Co jednak do tego ma Ruch Narodowy? Nie wiem jaki jest stosunek wewnątrz partii do tego tematu, ale widocznie pewna kandydatka do Europarlamentu nie ma nic przeciwko kręceniu się z ludźmi, którzy są naziolami.


źr. imgur


Kobieta zidentyfikowana przez informatora jako kandydatka tej partii do Europarlamentu jest powodem dla którego nie zagłosuję na RN. Po prostu jest mi wstyd, że ludzie chcący reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej kręcą się z ludźmi łamiącymi konstytucyjne zasady i nie robi z tym nic. Nie mam stuprocentowej pewności, że jest to osoba faktycznie działająca w Ruchu Narodowym, ale wolę dmuchać na zimne. I wiem, że osoba, która mi to podesłała sama jest prawicowa i nie ma w zwyczaju kłamać.


źr. imgur


Nie zrozumcie mnie źle - nie chcę dopieprzać RN, bo podoba mi się ich program, itd. Po prostu stwierdzam, że w tej partii mogą być nieodpowiedni ludzie na nieodpowiednich stanowiskach. To cholernie przykre, że zmieniam partię na którą chcę głosować na kilka dni przed wyborami. Dobrze, że zostaję z prawej strony.

Żeby, parafrazując, dorzucić łyżkę miodu do beczki dziegciu, przypominam, że Bideroń biegał z przestępcami z Antify, a Palikot otwarcie propagował komunizm, chociaż kilka lat temu wydawał czasopismo katolickie. Niestety - mainstreamowe media to przemilczą, a ja mam wrażenie, że jeśli ktoś trafi na ten artykuł, to może nie być wesoło dla RN.

Tutaj macie link do wszystkich zdjęć z tego melanżu: GALERIA

Przy okazji, znowu potwierdza się reguła, że najlepsza impreza to taka, na której nie robi się zdjęć.

6 komentarzy:

  1. Bez przesady Jakubie, studentki i młode dziewczyny na listach RN (także KNP, Palikmiota pewnie też) są tylko po to, by zapełnić parytet. Co w takim razie z częścią kandydatów Twojego Ruchu, która wozi się z komunistami?

    Na zakończenie świeżutki link co w tej sprawie powiedziało jedno z najnormalniejszych państw świata.

    http://fakty.interia.pl/swiat/news-szwajcaria-decyzja-sadu-ws-hitlerowskiego-pozdrowienia,nId,1429527

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtku, wiem, że z każdej strony są ekstremiści. Uwierz mi, że z miłą chęcią wolałbym napisać o stadzie komuchów związanych z Ich Ruchem (nie Twoim, nie moim). Niestety - trafiłem na coś takiego i postanowiłem o tym napisać, aby piętnować działania niezgodne z konstytucją bez względu na to czy chodzi o prawicę, czy o lewicę.

      Ciekawy link, jednak co w takim razie ma znaczyć ta flaga z 14/88 i konfederatka? Stary, to nie jest w porządku.

      Jebać parytet. Nikt nie robi praw, aby zatrudniać jakąś liczbę mężczyzn #feminazizm

      Usuń
  2. Kuba gdyby popadać w taką paranoję to tym bardziej trzeba olać KNP. Stwierdzenia Janusza, o tym, iż Hitler to w gruncie rzeczy spoko gość, który niewiele wiedział o zagładzie żydów i innych ekstremistycznych akacjach stawiają go w podobnym świetle co tego pajaca z łapą do przodu. Tylko, ze tu nie chodzi o jakąś studencinę tylko o przewodniczącego partii. Pomyśl zatem na kogo lepiej głosować, na partię gdzie jednostkowo zdarzają się takie przypadki, czy partię gdzie liderowi bardzo często zdarzają się takie niefortunne komentarze. CWP!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nazywasz ludzi z antify przestępcami? zdarza sie im czasami coś odjebać ale u narodowców jest to częstsze XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jak można głosować na Korwina? Przecież ten facet jest pojebany!!! Chcesz głosować na faceta, który chciałby odebrać prawa wyborcze kobietom, neguje "wkład" Hitlera w holocaust i twierdzi, że tak na prawdę kobiety chcę być gwałcone??? Przechodzisz od jednych idiotów do drugich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolego po pierwsze: Korwin powiedział że Hitler MÓGŁ nie wiedzieć o holocauście. Po drugie: Jeśli głosujesz na Korwina to nie dla jego żartów lub powiedzonek a dla programu partii. Po trzecie: Znajdź lepszą alternatywę dla Polski.

      Usuń